Segers

Kockrock beställning Segers

Standard CMYK

Långa pass på hårda och hala golv sliter på hela kroppen. Att jobba i säkra, bekväma och ändamålsenliga skor förebygger värk, trötthet, belastningsskador och olyckor.

Nu har alla medlemmar i Svenska Kockars Förening chans att köpa jobbskor med 10 % rabatt  via JOBI Footright.

Efter ett snabbt telefonsamtal eller mail, kommer JOBI ut med sitt sortiment till er så att var och en individuellt kan prova ut rätt sko. Rätt sko för sin fot och rätt sko för faktorerna som finns på din arbetsplats t.ex klinkersgolv. Visningarna är gratis och helt förutsättningslösa och tar ca 15 minuter.

Via ditt distrikt eller kansli får medlemmen sin unika kod till detta erbjudande. Det är denna kod som ger rabatten, oavsett om du handlar på nätet eller på en skovisning. www.jobi.se  där kan du kika på sortimentet, handla eller boka en visning.

Jobi Footright har sedan 1985 sålt jobbskor till arbetsplatser och anställda inom vård, skola, omsorg, hygien och kök. I sortimentet finns både egna och ledande varumärken. Sodexo och Fazer är exempel på företag med personal som går i skor från Jobi.

logo

Svenska Kockars Förenings medlemmar har möjlighet att köpa Kaffemaskiner i olika paket för rabatterade priser 25-65 % rabatt, samt handla Löfbergs Specialkaffe till bättre priser.

Kontakta Kansli eller ditt distrikt för att ta del av detta.

htwslipbrev

SLIPBREV

HTW Slipbrev är ett Erbjudande till medlemmar i Svenska Kockars Förening från HTW AB i Eslöv, Hos oss får ni möjlighet att få era Kock-Köks_brödknivar samt Saxar och kvarndelar slipade av Sveriges vassaste slipare! och till en fantastisk rabatt.

Priset för en kniv är t.ex 20 kr och kvarndelar 30 kr. Det finns en fast transportkostnad tur och retur på 100 kr. ink moms.

Kontakta kansli eller ditt distrikt för att ta del av erbjudandet.